Acum poți plăti în 6-60 Rate!

Întrebări frecvente

Cine suntem?

Klap.ro este un concept nou, eco-friendly, unde tu poți să cumperi smart sau să investești pe loc.

De ce noi?

Ce este corect diferă foarte mult de la caz la caz, motiv pentru care dorim să stabilim cu tine o relație care să fie în avantajul ambelor părți.
Suntem o echipă de tineri implicați, pasionați și dornici de provocări. Pentru noi, calitatea este întotdeauna pe primul loc, soluționăm provocările complexe și astfel învățăm și ne dezvoltăm. Ne asumăm responsabilitatea pentru rezultatele noastre și avem respect pentru ceilalți.

Unde ne găsești?

Pentru un sfat, pentru achiziția sau vânzarea unui dispozitiv, o reparație sau, mai mult, vrei să ni te alături, mai este loc, sau doar de dragul conversației, motivul contează prea puțin, cel mai rapid ne găsești la telefon la +40 771 222 555, însă poți oricând și să ne scrii pe e-mail la adresa info@klap.ro.
Pe hartă ne găsești la adresa Strada Negustori Nr. 12, Sector 2, București. Dacă vrei să ne cunoști, te rugăm doar să ne anunți, astfel să programăm o întâlnire.

Ce facem?

Noi ne angajăm să oferim o nouă viață unui produs, reînnoind și recondiționând toate dispozitivele care ajung în atelierul nostru, după ce echipa noastră le verifică estetic și le testează din punct de vedere tehnic.

Cum evaluăm produsele?

Toate produsele noastre sunt testate și reparate folosind o procedură riguroasă și tehnologie de ultimă oră. Datorită controlului nostru precis al calității, putem oferi o garanție de 24 luni pentru fiecare produs pe care îl vindem.
După igienizare și curățare, produsele sunt evaluate prin procedura de testare tehnică cu peste 98 de puncte, aplicate punctual, în funcție de specificațiile și permisiunile fiecărui dispozitiv. Raportul tehnic efectuat de noi îl vei primi împreună cu produsul achiziționat și certificatul de garanție.

Ce înseamnă gradarea și care sunt categoriile de gradare?

Gradarea reprezintă o evaluare atribuită de noi echipamentelor cu privire la starea estetică, precum urmele de uzură de pe carcasă sau zgârieturile de pe ecran, nu reflectă fiabilitatea și performanța dispozitivelor sau starea acumulatorului. Toate dispozitivele sunt testate complet și funcționează precum produsele noi.

Când vor apărea mai multe modele pe Klap.ro?

Dacă ești în căutarea unui anumit model și nu îl găsești pe site-ul nostru, poate acel model este temporar indisponibil. Ce poți face este să fii cu ochi pe klap.ro, deoarece actualizăm stocul frecvent.
Ai o idee de modele noi? Nu o ține doar pentru tine, lasă-ne propunerea ta pe e-mail la info@klap.ro și noi o să facem tot posibilul să îți aducem modelele dorite.

Înlocuim bateriile tuturor telefoanelor mobile?

Acumulatorii sunt componente consumabile, iar eficacitatea lor scade odată cu timpul. Toate telefoanele mobile trec printr-un proces amplu de verificare. Dacă în timpul acestui proces se dovedește că performanța acumulatorilor este mai mică de 80% față de capacitatea originală sau nu funcționează normal, îi înlocuim. Din testele efectuate de noi, un acumulator al cărui nivel de capacitate se încadrează între 80% și 100% față de capacitatea inițială funcționează optim.

Pe ce se bazează prețurile telefoanelor mobile?

Prețurile telefoanelor noastre variază în funcție de model, capacitatea de stocare și, nu în ultimul rând, de aspectul lor exterior.
Ne străduim să menținem prețurile cât mai mici și să oferim o gamă largă de modele, în diferite condiții, întrucât dorim să oferim alternative la prețuri accesibile tuturor clienților noștri.
În plus, avem în mod frecvent oferte și promoții active, trebuie doar să fii cu ochii pe klap.ro.

Vrei factură sau plata în rate?

Toate produsele vor fi însoțite de factură. Modalitățile noastre de plată sunt multiple, oferim și plăți în rate prin furnizorul nostru de servicii de plată Netopia, astfel tu alegi varianta dorită direct pe site-ul nostru.
Orice întrebări suplimentare ai, contactează-ne, suntem la un telefon distanță.

Pot să schimb telefonul meu vechi cu unul din oferta Klap.ro?

DA, poți schimba telefonul tău actual sau vechi cu unul din oferta noastră. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii din tabul „Vreau să vând”, ne răspunzi la câteva întrebări și dacă opțiunea ta este „Vânzare fulger”, poți utiliza banii conform voucherului – la cumpărarea unui produs din oferta Klap.ro, achitând doar diferența, dacă este cazul. Trebuie să ai în vedere că și în cazul vânzării fulger, telefonul tău trebuie să ajungă și să fie evaluat și de către noi. Vei primi un voucher pe care trebuie să îl aplici în comanda noului tău telefon și să te bucuri de un preț fantastic. De menționat este că poți aduce oricâte telefoane dorești, însă voucherele vor putea fi folosite doar individual, nu pot fi cumulate pentru o singură comandă.

Când voi primi telefonul mobil comandat pe Klap.ro?

Imediat cum primim comanda ta o să facem tot posibilul să o procesăm și să îl primești în termenul de 1-3 zile lucrătoare.
De îndată ce am procesat comanda ta, îți vom trimite un e-mail și un SMS cu privire la statusul comenzii. Partenerul nostru Sameday te va notifica prin SMS cu datele de livrare de îndată ce va prelua coletul tău de la sediul nostru. Dacă ai întrebări suplimentare despre livrare sau ai nevoie de o livrare urgentă justificată, cum ar fi ziua mamei și ai uitat de cadoul ei, ne poți contacta și noi o să facem tot posibilul să ne încadrăm în timpul comunicat.

Ce înseamnă prețul estimat la vânzare?

Prețul estimat la vânzare reprezintă prețul pe care îl obții după parcurgerea pașilor din formularul nostru de vânzare, acesta fiind o primă estimare. De îndată ce primim telefonul tău, acesta va fi verificat și testat de către colegii noștri, fără ca aceștia să cunoască răspunsurile oferite de tine. Dacă starea telefonului corespunde cu cele menționate de tine, vom plăti către tine prețul estimat inițial prin intermediul site-ului nostru. De reținut este că în cazul în care telefonul tău este într-o stare mai bună sau mai proastă decât cea menționată în formular, vom ajusta prețul în consecință. În oricare dintre cazuri, te vom informa prin e-mail cu privire la o nouă ofertă actualizată sau cu menținerea prețului din oferta estimată inițial. Vom continua cu plata doar dacă vom primi acordul tău. Dacă nu accepți noua ofertă sau între timp te răzgândești, îți vom trimite telefonul înapoi gratuit. Prețul estimat inițial este valabil 2 săptămâni după ce completezi formularul de vânzare, motiv pentru care te rugăm să ne trimiți telefonul în acest timp.

Îmi pot anula vânzarea?

Dacă ai completat formularul de vânzare, dar nu mai dorești să îți vinzi telefonul, poți pur și simplu să păstrezi telefonul și să nu ni-l trimiți, cu rugămintea să ne anunți în prealabil (astfel nu vom trimite comanda de ridicare colet de la adresa ta către firma de curierat). Dacă ne-ai trimis deja telefonul, poți anula vânzarea atâta timp cât telefonul nu este în coada de plată. Contactează-ne pentru orice informații consideri necesare.

Cum expediezi telefonul către noi?

Este foarte important să ștergi toate datele personale din telefonul tău înainte de expediere. În cazul în care la momentul recepționării în atelierul nostru telefonul conține informațiile tale, acesta o să îți fie returnat pentru ștergere și ulterior procesul de vânzare trebuie reluat. După ce ai resetat telefonul la Setările din fabrică, trebuie să îl împachetezi și să îl asiguri pentru transport (în orice consideri tu că este protejat de posibile deteriorări/șocuri ce pot apărea pe parcursul transportului – poți folosi o folie cu bule, ziare sau reviste, o cutie solidă etc.) Te rugăm să nu incluzi în coletul pe îl care expediezi către noi următoarele: cutia originală a produsului, accesoriile precum folia de protecție, căști, încărcător, cablu de date, card de memorie, factura de achiziție, certificatul de garanție etc. Avem nevoie doar ca telefonul să fie bine protejat/împachetat. Firma de curierat agreată se va prezenta la adresa comunicată de tine cu un AWB precompletat pe care îl va atașa coletului tău.

De ce nu am primit o confirmare a comenzii?

Ar fi trebuit să primești o confirmare prin e-mail după plasarea comenzii. Te rugăm să verifici și în Spam, deoarece e-mailurile noastre automate ajung uneori acolo.
Dacă tot nu poți vedea e-mailul de confirmare a comenzii, te rugăm să ne contactezi, astfel încât să putem verifica starea comenzii.

Câți bani pot obține pentru vechiul meu telefon?

Vei primi suma menționată în oferta de preț generată în urma completării formularului de vânzare, cu excepția cazului în care telefonul tău nu se potrivește cu ceea ce este menționat în formularul de vânzare. În acest caz, te vom contacta cu o ofertă actualizată, pe care o poți accepta sau refuza. Oferta inițială este valabilă 2 săptămâni după ce completezi formularul de vânzare. Ai grijă să ne trimiți telefonul în acest timp.

Ce trebuie să fac pentru a returna telefonul?

Dacă dorești să returnezi telefonul, te rugăm să completezi mai întâi formularul de retur disponibil în contul tău Klap.ro, astfel încât să putem procesa corect returnarea. Costul returului prin firma de curierat este gratuit pe o perioadă de 30 de zile de la achiziție. Dacă în schimb ești nemulțumit de telefonul tău și ai probleme cu acesta, îți recomandăm să ne contactezi și să îl trimiți în atenția service-ului nostru pentru a remedia situația tehnică. În ambele cazuri, te rugăm să îți ștergi toate datele din telefon, în caz contrar nu putem procesa returul/intervenția pe garanție. Trimite-ne telefonul înapoi folosind eticheta de retur preplătită furnizată prin formularul de retur. De asemenea, te rugăm să păstrezi bonul de retur. Te rugăm să reții că dreptul tău de retur va fi nul dacă telefonul a fost deteriorat fizic (ex. șoc mecanic sau imersie lichid). Dacă ai întrebări suplimentare despre retur sau garanție, te rugăm să ne contactezi.

Primesc o rambursare completă dacă returnez telefonul?

Toate telefoanele noastre vin cu o politică de retur gratuit în 30 de zile și o garanție de 24 luni. Dacă nu ești mulțumit de telefon sau ai probleme cu acesta, îți recomandăm să îl trimiți la serviciul nostru pe garanție în vederea reparării sau înlocuirii. Dacă alegi să returnezi telefonul și să îți rambursăm suma achitată, o poți face gratuit în termen de 30 de zile de la primirea telefonului.
Te rugăm să ai în vedere că produsul trebuie să fie returnat în starea în care a fost livrat de noi și primit de tine în urma completării formularului de retur și să urmezi pașii din acesta.

Când îmi voi primi banii înapoi?

Procesăm returnarea în termen de 1 până la 5 zile lucrătoare de la primirea telefonului. După aceea, vom iniția verificarea telefonului și ulterior rambursarea. Te rugăm să reții că nu îți putem procesa returul dacă nu ai șters datele/contul tău din telefon. Orice informație privind returul îți va fi comunicată via e-mail.

Cum anunț partenerii voștrii de curierat (Sameday/Fancurier) că doresc să îmi ridice telefonul pe care vreau să îl returnez către Klap?

Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de retur din site, să îți ștergi datele personale/conturi și de restul ne ocupăm noi. Dacă ai nevoie de ajutor sau nu ai acces la un computer pentru a înregistra cererea de retur, noi putem face asta pentru tine. Contactează-ne telefonic sau prin e-mail pentru a furniza informațiile necesare.

Cât durează serviciul de reparație în garanție dacă trimit telefonul?

Dacă ai probleme cu telefonul, îl poți trimite gratuit la serviciul nostru de garanție pentru a fi reparat sau pentru a înlocui telefonul. În general, procesul durează între 7 și 15 zile lucrătoare. Desigur, vom face tot posibilul pentru a procesa cererea ta cât mai repede posibil. Dacă nu ești sigur că deterioarea telefonului tău este acoperită de garanție, te rugăm să verifici Termenii și Condițiile noastre sau să ne contactezi telefonic.

Cum trimit telefonul pentru service în garanție?

Nu ești mulțumit de starea dispozitivului tău sau ai o problemă legată de comanda ta? Atunci te rugăm să ne contactezi, în cele mai multe cazuri putem găsi o soluție facilă. Odată ce primim telefonul tău, îl vom repara sau îl vom înlocui în termen de 15 zile lucrătoare. Vei primi un e-mail automat de la noi când vom primi telefonul mobil. Te rugăm să reții că  dacă telefonul tău este deteriorat de apă, deformat sau are sticla crăpată, garanția Klap este nulă. De menționat, garanția oferită de Klap pentru 24 luni este diferită de asigurarea Klap. Pentru orice informații sau întrebări privind garanția sau asigurarea te rugăm să ne contactezi.

Mi-am lovit telefonul. Mai este în garanție?

Din păcate, dacă telefonul tău a suferit daune fizice care au ca rezultat spargerea sticlei, dacă este îndoit sau deteriorat de apă, acesta nu mai poate fi reparat în conformitate cu garanția noastră. În acest caz, ne poți trimite telefonul și îți putem oferi o estimare a reparației, însă te rugăm să ai în vedere că îl putem repara doar contra cost. Dacă ai achiziționat si asigurarea Klap odată cu telefonul, atunci te rugăm să ne contactezi și să ne comunici ce s-a întâmplat.

Ce este asigurarea Klap?

Asigurarea Klap este valabilă chiar din prima zi în cazul unui accident, precum spargerea display-ului sau furtul. Dacă telefonul tău nu poate fi reparat, îți vom oferi un alt dispozitiv în locul acestuia, același model sau având caracteristici asemănătoare.

Este necesar să completez IMEI-ul pentru a a finaliza formularul de vânzare?

DA, altfel nu poți finaliza Formularul de vânzare. Poți să îl introduci manual, poți să încarci o poză sau poți face capturi de ecran (screenshot) și le poți încărca în contul tău. IMEI-ul este un cod unic de 15 cifre pentru fiecare telefon mobil, îl poți afla prin trei metode:
·       tastezi codul *#06# pe telefon, în meniul de apelare numere. Pe ecran apare codul IMEI;
·       verifici sub bateria telefonului dacă modelul tău îți oferă acces la acumulator;
·       pe cutia pe care a venit telefonul.
Îți solicităm IMEI-ul înainte de a finaliza Formularul de vânzare pentru a fi siguri că informațiile completate/selectate de tine în formular sunt pentru dispozitivul care urmează să ajungă în atelierul nostru.
Te rugăm să ai în vedere faptul că este interzis să ne transmiți orice dispozitiv care nu este în proprietatea ta sau care este contrafăcut total sau parțial. Ne rezervăm dreptul de a transmite IMEI-ul furnizat în Formularul de vânzare către oricare bază de date care listează telefoane furate sau suspecte de furt și dispozitivele vor fi înmânate Organelor Competente. Dacă, întâmplător, un telefon se dovedește a fi furat sau prezintă suspiciuni de furt, ne rezervăm dreptul de a anula vânzarea și de a obține rambursarea oricărei sume plătite și suportate de către noi, precum costul curierului, costuri cu declarațiile privind dispozitivul furat etc.

Coș

0 produse

Nu ai niciun produs în coș.