Condiții generale de utilizare a site-ului Klap.ro
I. Termeni generali
Klap.ro este denumirea comercială a societății Klap Tech SRL, entitate de naționalitate română, având sediul social în Str. Turturelelor Nr. 48, Etaj 1, Camera 1.2A, Sector 3, București, înregistrată sub nr. înmatriculare J40/16570/2019, având cod unic de înregistrare fiscală RO 41981934, Administratorul Site-ului Klap.ro (denumită în continuare “Klap.ro”, “Societatea”).
Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și condițiile de utilizare a serviciilor Klap.ro (denumite în continuare “Termeni și condiții Klap.ro“) înainte de a utiliza serviciile oferite de către Klap Tech SRL.
În cazul în care:
Sunteți de acord să vă supuneți în întregime termenilor și condițiilor detaliate în prezența pagină trebuie să bifați căsuța alăturată cuvintelor “AM CITIT ȘI ACCEPTAT TERMENII ȘI CONDIȚIILE” de pe site-ul accesat. Orice utilizare de către dumneavoastră a oricăror servicii oferite de către Klap.ro semnifică acceptarea de către dumneavoastră, în întregime, a tuturor prevederilor termenilor și condițiilor Klap.ro.
“Termeni și condiții Klap.ro” au valoare contractuală, reprezentând contractul ce guvernează relația dintre Klap.ro și Utilizatorul site-ului nostru (“Utilizatorul”), contract ce este acceptat de utilizator prin simplă utilizare a serviciilor oferite de către Klap.ro.
Acceptarea “Termeni și condiții Klap.ro” este condiționată în mod expres de acordul pe care vi-l dați față de toți termenii și condițiile acestei convenții
În măsura în care Utilizatorul site-ului dorește să devină client Klap.ro și să beneficieze de serviciile oferite de către Klap.ro, Contractul se completează cu Termenii și Condițiile de pe acest site și împreună formează înțelegerea contractuală dintre părți. În această ultimă situație, Utilizatorul site-ului www.klap.ro devine Client (“Clientul”).
Nu sunteți de acord cu “Termeni și condiții Klap.ro” prevăzute în prezența pagină, aveți obligația de a înceta de îndată orice solicitare/utilizare a serviciilor oferite de Klap.ro.
“Termeni și condiții Klap.ro” sunt aplicabile tuturor serviciilor realizate de Klap.ro prin intermediul site-ului nostru (denumită în continuare “Site”).
Pagină web disponibilă la adresa Klap.ro și toate paginile web aferente, cum ar fi secțiunile paginii web menționate (“Site-ul”), cu excepția celor indicate diferit, precum și toate serviciile oferite de către Klap.ro prin intermediul Site-ului (“Serviciile”), sunt deținute și operate de către Klap.ro și accesate de către dumneavoastră în următorii termeni și condiții:
II. Definiții și termeni
Klap.ro persoană juridică care operează și administrează Site-ul, magazinul online găzduit la adresa web www.klap.ro și subdomeniile acestuia, care oferă dispozitive recondiționate și second-hand, pentru cumpărare și vânzare, precum telefoane mobile și accesorii.
Utilizator înseamnă orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea “Termeni și Condiții” și care folosește site-ul nostru, (denumit în continuare “Utilizator”).
Client poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică, care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Klap.ro (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Klap.ro și acesta, și care își face un Cont și a lansat o comandă pentru achiziționarea Produselor și Serviciilor prezentate de către Klap.ro în Site-ul www.klap.ro .
Cumpărător poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Vânzător poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și dorește să ofere spre vânzare un Produs din cele acceptate de Site pentru a fi achiziționat ulterior de Cumpărător, în urmă acceptării de către Klap.ro, în funcție de propria să politică comercială.
Cumpărător poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Comandă reprezintă un document electronic ce intervine că formă de comunicare între Vânzător și/sau Cumpărător prin care Cumpărătorul/Vânzătorul transmite Cumpărătorului/Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, că dorește să beneficieze de serviciile și produsele oferite de Klap.ro
Comision este suma datorată de către Client și care revine Klap.ro că preț al serviciilor de agenție puse la dispoziția Clientului de către Klap.ro, calculată la suma fixă.
Contract reprezintă contractul la distanță încheiat în format electronic, prezențele Termene și Condiții, între Vânzător și/sau Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului și/ sau Vânzătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Utilizator/Cumpărător/Vânzător și istoricul Cumpărătorului/ Vânzătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului că urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Produse și Bunuri cu titlu de “CADOU” reprezintă bunurile ”cadou”, oferite de către Klap.ro că urmare a comenzii efectuată de Client pe site-ul www.klap.ro . Produsul oferit cu titlu de “cadou”; în situația în care Bunul achiziționat este returnat și se optează pentru restituirea sumei achitate, trebuie returnat împreună cu Bunul, în starea în care a fost livrat.
Voucher Cadou este un cupon cu valoare emis de Klap.ro și poate fi utilizat exclusiv pentru comenzi online pe site-ul www.klap.ro și oferă Clientului beneficiile inscripționate pe el, în condițiile și cu restricțiile menționate explicit în e-mailul recepționat odată cu acesta. Voucherul Cadou este valabil pentru o singură comandă, aplicându-se o reducere egală cu valoarea menționată pe acesta.
Review/feedback/părere – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun achiziționat de pe www.klap.ro sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători/Vânzători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile prestate/oferite de Klap.ro.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului/Vânzătorului care a adresat o Întrebare în Site sau în pagină unui anumit Bun sau o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător/Vânzător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător/Vânzător în cadrul unei discuții.
Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume, rezultată din vânzarea sau achiziționarea unui Bun și/sau Serviciu de către Klap.ro, Cumpărătorului/Vânzătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Klap.ro, indiferent de modalitatea de livrare.
“PRP” (sau denumit “RRP”, după caz) – este un preț recomandat de revânzare al Bunului transmis direct de către producător, cât și, după caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, Vânzătorului/Cumpărătorului, Prețul de Vânzare/Cumpărare fiind stabilit în mod independent de către Klap.ro, în funcție de propria să politică comercială. Scopul unic al aceste informații este de a sprijini Cumpărătorul/Vânzătorul/Clientul/Utilizatorul în decizia de cumpărare a Bunului. Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul/Vânzătorul înțelege că marcarea mai puțin evidență a acestei informații nu este de natură să producă confuzie și că, în luarea deciziei de cumpărare sau vânzare a Bunului, Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul/Vânzătorul trebuie să aibă în vedere strict Prețul de Vânzare/Cumpărare comunicat de către Vânzător/Cumpărător și solicitat de acesta din urmă Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului/Vânzătorului pentru Bunul comercializat sau Serviciul prestat.
Preț Tăiat – reprezintă prețul de referință, respectiv cel mai scăzut preț practicat de către Klap.ro cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de dată aplicării reducerii de preț asupra Bunului sau Prețul retail practicat de alți comercianți pentru Bunul nou sigilat. În condițiile legii, Prețul Tăiat poate fi menținut și în condițiile unei reduceri succesive, treptate. Prețul Tăiat este valabil în limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
Preț de Vânzare – reprezintă contravaloarea Bunului, pretinsă și solicitată de către Klap.ro, Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului, evidențiată corespunzător acestora în pagină de produs din Site, respectiv în eticheta de prezentare pentru produsele listate în Site. Klap.ro poate afișa distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vânzare și PRP și/sau diferența valorică ori procentuală dintre Prețul de Vânzare și Prețul Tăiat. Prețul de Vânzare este valabil în limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
Oferta estimate de Preț – reprezintă oferta inițială de preț, calculată în mod automat de Site, prin intermediul unui calculator de preț, comunicată Vânzătorului, și care va putea fi ajustată de Klap.ro, în funcție de propria să politică comercială, după recepționarea Bunului expediat de Vânzător, că urmare a Procesului de verificare și validare a informațiilor furnizate de Vânzător în Contul creat în Site.
Oferta de Preț – reprezintă oferta care va fi comunicată Vânzătorului după verificarea Produsului pe care Vânzătorul vrea să îl listeze spre Vânzare, pe site-ul Klap.ro. Oferta de preț comunicată de Klap.ro Vânzătorului poate fi stabilită în mod independent de către Klap.ro, în funcție de propria să politică comercială.
Prețul Vânzării – reprezintă suma care va fi transferată Vânzătorului că urmare a Vânzării Produsului, în urmă acceptării acestuia de către Vânzător.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
Partener – reprezintă persoanele fizice sau juridice cu care Klap.ro. are încheiate contracte sau alte tipuri de înțelegeri pentru livrarea anumitor bunuri sau servicii prin intermediul Site-ului
Procesul de verificare -Setul de acțiuni care stă la baza verificării tehnice, operaționale și estetice pentru Produse, anterior punerii la Vânzare în Site.
Produsele – sunt bunurile mobile de tip electronic și accesorii care pot fi puse la Vânzare pe site pentru a fi cumpărate.
Specificațiile – sunt caracteristicile tehnice, operaționale și estetice ale Produselor listate în Site. Conținutul text și specificațiile tehnice prezentate pe site au caracter informativ și nu creează obligațiuni contractuale. (facem tot posibilul că aceste informații să fie exacte și corecte).
Va rugăm dacă semnalați orice neconcordanță sau eroare apărută în conținutul acestui website să ne comunicați la adresa info@klap.ro .
Vânzare – reprezintă operațiunea prin care un Produs este achiziționat de Cumpărător.
Reglementări – orice lege, decizie, hotărâre, ordonanță, cod, decret, regulă, reglementare sau cerință emisă, pusă în aplicare, adoptată, promulgată, implementată sau altfel adoptată de către sau sub autoritatea oricărui organism guvernamental, sau de către orice alt organism de reglementare din țară în care vor fi comercializate Produsele și/sau Uniunea Europeană;
III. Conținut, garanții și retur, politica Klap.ro
Conținutul Site-ului Klap.ro
Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor și/sau Vânzătorului de către Klap.ro prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Klap.ro, Cumpărătorului/Vânzătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Klap.ro într-o anumită perioada;
Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Klap.ro are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioada;
Date referitoare la Klap.ro, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Sistem de grading – telefoanele Klap.ro sunt împărțite în 4 grade estetice/ litere, astfel:
Litera A+ reprezintă echivalentul notei 10 și este atribuită unui dispozitiv recondiționat în stare perfectă, excepțional, care arată și funcționează că unul nou, fără impact, fără zgârieturi.
Litera A este atribuită unui dispozitiv recondiționat în stare foarte bună, însă este posibil să observați câteva mici zgârieturi neglijabile pe ecran și pe carcasă spate, însă nu veți găsi crăpături sau fisuri.
Litera B indică faptul că dispozitivul recondiționat este în stare bună, dar prezintă urme vizibile de utilizare. Câteva zgârieturi pe ecran, câteva urme de uzură sau impact asupra carcasei și a ramei, însă nu vor fi suficient de adânci pentru a fi simțite la atingere și nu vor împiedica fundamental funcționarea acestuia.
Litera C indică o stare decentă și faptul că dispozitivul este readus la starea de funcționare. Zgârieturile și urmele de impact de pe ecran, carcasă spate sau urmele de lovituri din colțurile dispozitivului indică faptul că dispozitivul a primit o nouă viață. Nu va prezența crăpături sau fisuri
Klap.ro poate oricând suspendă sau întrerupe disponibilitatea Site-ului, cu efect imediat și fără un anunț prealabil, în scopul efectuării unor actualizări, reparații sau lucrări de întreținere sau în scopul îmbunătățirii performanțelor Site-ului.
Klap.ro va depune toate eforturile pentru a asigura disponibilitatea Site-ului și utilizarea acestuia de către Client în condiții de securitate și confidențialitate.
Klap.ro își rezervă dreptul de a modifică unilateral și fără nicio notificare prealabilă conținutul, formă de prezentare și/sau structura Site-ului. Site-ul conține legături sau trimiteri către alte site-uri, pentru a căror utilizare se aplică politicile de utilizare specifice acelor site-uri, așa cum sunt ele specificate pe site-urile respective. Klap.ro nu este răspunzător și nu își asumă vreo obligație pentru conținutul acestora. Orice includere de linkuri în Site este realizată numai pentru a veni în sprijinul Clientului și nu implică sprijinirea de către Klap.ro a informațiilor și materialelor disponibile pe acele site-uri. Clientul accesează acele site-uri exclusiv pe propriul risc.
Politică Klap.ro
Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Site-ului www.klap.ro .
Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Site-ului într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să prejudicieze în orice fel pe Klap.ro sau Partenerii săi.
Klap.ro își rezervă dreptul de a refuză sau a bloca accesul la o parte sau la toate funcțiile Site-ului și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia să rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea Utilizatorilor și Clienților, dacă aceștia au un comportament care poate prejudicia interesele Klap.ro sau ale Partenerilor acestuia sau dacă utilizați în mod abuziv Site-ul.
Prin utilizarea Site-ul și, după caz, înregistrarea unei Comenzi, acceptați și sunteți de acord cu formă de comunicare la distanță (e.g., telefonic, e-mail, SMS, etc.) prin care Klap.ro își derulează operațiunile.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor și/sau Bunurilor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligație din partea Klap.ro, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Klap.ro va depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Bunuri și Produse și Specificațiile acestora prezentate în Site.
Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Produselor și/sau Bunurilor au fost afișate eronat pe Site, din orice motiv, și a fost înregistrată o comandă Klap.ro va informa Clientul/ Utilizatorul prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.
Klap.ro poate publică pe Site informații despre Produse și/sau promoții în derulare, fie ale sale cât și ale Partenerilor săi, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Pot există situații în care Klap.ro nu va putea afișa stocul sau să actualizeze datele în timp real, dar va informa Clientul până la confirmarea Comenzii, urmând că acesta să decidă dacă acceptă sau nu noile condiții.
Notificarea primită prin e-mail de Client/ Utilizator după efectuarea Comenzii cu privire la preluareaunei Comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către Klap.ro. Comandă se consideră acceptată de către Klap.ro cel mai târziu odată cu confirmarea de livrare, respectiv furnizare a Produselor și/sau a Bunurilor comandate de Client. În cazul în care plata pentru o Comandă a fost efectuată, iar Klap.ro nu o poate acceptă și/sau confirmă, Klap.ro va returna sumele transferate Clientului.
Klap.ro își rezervă dreptul de a modifică tipul ori cantitatea Bunurilor și Produselor din Comandă, prin notificarea imediată a Clientului cu privire la modificarea intervenită asupra comenzii urmând că acesta să decidă acceptarea sau refuzul modificării Comenzii prin anularea acesteia, iar părțile vor fi repuse în situația anterioară emiterii Comenzii, inclusiv prin rambursarea de către Klap.ro a oricăror sume încasate, dacă este cazul.
În urmă acceptării comenzii și notificării Clientului cu privire la expedierea Produselor din Comandă prin apel telefonic, SMS, e-mail, notificare push sau alt mod, Contractul se consideră încheiat între Klap.ro și Client.
Vă rugăm să aveți în vedere că din Contract fac parte acești Termeni și Condiții, împreună cu toate celelalte documente la care Klap.ro face referire, precum Certificatul de Garanție, factura de achiziție, etc., precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre Klap.ro și Client cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic.
Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoții sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoții, pe care Klap.ro le va aduce la cunoștință Clienților/ Utilizatorilor în momentul desfășurării campaniei.
Orice promoție prezentată în Site va fi valabilă pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor disponibile.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Klap.ro pe Site vor stă la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Klap.ro pentru Bunurile și Serviciile achiziționate.
Accesul la Site, în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui potențial Client care acționează cu un scop legitim și care are intenția de a achiziționa unul sau mai multe Produse și Servicii, cu respectarea și acceptarea acestor termene și condiții.
Garanția și returul Dispozitivelor
Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile L449/2003 și OG21/1992, cu completările și modificările ulterioare, republicată, precum și cu modificările introduse de OUG 174/2008 și Ordonanța 9/2016. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanția oferită.
Dispozitivele oferite sunt utilizate, testate și verificate de către specialiștii Klap.ro și ulterior recondiționate, curățate și sunt puse la vânzare în stare bună de funcționare, sau cu defectele menționate în Site, vizibile în pozele și în pagină de descriere a produsului, pe factură și/sau certificatul de garanție.
Klap.ro oferă garanție pentru toate Produsele recondiționate și listate pe site. Produsele disponibile pe site pot sau nu să beneficieze de garanția legală de conformitate, în funcție de producător și furnizor. Având în vedere natură Produselor (second-hand), garanția va fi mai mică decât termenul de 2 ani prevăzut de legislația în vigoare.
Klap.ro oferă o garanție comercială de 12 luni, pentru Produsele disponibile pe site verificate tehnic, conform specificațiilor regăsite în certificatul de garanție pe care Clientul îl va găsi electronic în Cont și/sau care a fost furnizat via e-mail sau în cutia produsului achiziționat. Asigurarea garanției comerciale se va face de către Klap.ro sau, dacă va fi cazul, de partenerii săi, așa cum va fi menționat în certificatul de garanție comercială. Pentru a putea trimite un produs în garanție, Clientul va trebui să urmeze procedura indicată în formularul din contul creat pe site.
În certificatul de garanție comercială Clientul va găsi toate informațiile de care are nevoie, precum: cazurile în care beneficiază de garanție, locațiile partenerilor și modalitatea în care poate beneficia de garanție. Garanția comercială oferită de Klap.ro nu afectează drepturile Clientului în calitate de Cumpărător-Consumator, oferite conform legii.
Toate dispozitivele listate pe Site-ul Klap.ro sunt verificate de către Klap.ro, adică să nu fi fost raportate că fiind furate, blocate, pierdute și/sau cu plata abonamentului restantă în vreo bază de date. Cu toate acestea, există situații în care dispozitivele să nu apară la momentul punerii la vânzare pe Site că fiind raportate într-o bază de date și să fie în regulă, și ulterior IMEI-ul să fie găsit/raportat într-o bază de date sau într-o “lista neagră”. În aceste situații, Klap.ro va face tot posibilul să:
(i) îi ofere Clientului un dispozitiv identic la schimb, în cazul în care există în stoc;
(ii) schimbe dispozitivul cu unul similar și/sau apropiat cu ceea ce a achiziționat Clientul de pe Site;
(iii) ramburseze suma plătită în cazul în care cele două variante, (i) și (ii), nu sunt posibile, iar Clientul va returna/ va înapoia dispozitivul exact cum l-a primit (cu toate accesoriile), pentru că Klap.ro să îl poate preda autorităților competențe.
Pentru a beneficia de garanție, Clientul trebuie să trimită Produsul către centrul de reparații Klap.ro, conform datelor indicate în Site și pe Certificatul de garanție. Garanția oferită de Klap.ro nu este valabilă în alt centru de reparații.
Klap.ro nu oferă garanție pentru consumabile (spre exemplu, acumulatorii, accesorii, folii de protective display dacă este cazul) sau pentru probleme ale producătorului pentru care nici acesta nu oferă la rândul sau garanție. Nu fac obiectul garanției: utilizarea improprie a dispozitivului, manipulare defectuoasă, instalare de software neautorizat, utilizarea neconformă cu instrucțiunile de utilizare sau alte asemenea întrebuințări, precum: instalarea unui soft neoficial sau care să nu fi fost anterior aprobat de Google Play / AppStore, instalarea unui sistem de operare neoficial sau în variantă beta, rootarea telefonului, telefonul care stă la temperaturi scăzute sau ridicate.; dispozitivele care au suferit un impact fizic cu suprafețe dure (căzături, șocuri etc.); defecte cauzate de contactul cu lichide, aer comprimat sau orice alt tip de substanțe, indiferent că produc coroziuni și oxidări vizibile sau nu.; dispozitive care au fost deschise, reparate sau manipulate de alte terțe persoane sau companii; defectele cauzate de update-uri de software, indiferent că sunt autorizate sau nu; deteriorarea normală a produsului că urmare a utilizării (spre ex.: îngălbenirea ecranului, efectul de burn în, mătuirea spațiului aferent tastelor, erodarea butoanelor, cauciucurilor sau a marginilor telefonului, locurilor de cuplaj etc); Acumulatorii sunt consumabile pentru care se acordă o garanție de 3 luni de zile de la momentul achiziției.
Termenul de garanție începe să curgă de la dată achiziției și se aplică în cazul defecțiunilor apărute în condiții de utilizare normală. Garanția pentru produse este de 12 luni, exceptând produsele din categoria accesoriilor care nu sunt produse electronice.
Repararea produsului va fi făcută într-o perioadă de maxim 15 zile calendaristice de la dată în care este recepționat de Klap.ro, în garanție. În cazul în care nu este posibilă repararea sau Klap.ro decide că este prea costisitoare, Cumpărătorului/ Clientului i se oferă un produs similar, sau despăgubire la valoarea de piață din acel moment. Valoarea de piață reprezintă prețul minim la care se poate cumpăra un model similar că și specificații și funcționalități.
Termenul de retur este de 30 zile, în cazul achiziției online de pe site-ul www.klap.ro pentru produsele recondiționate. Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul fără menționarea motivelor în termenul de mai sus, aplicat de la dată de achiziție, primind banii înapoi, după verificarea în prealabil a Produsului returnat. În cazul retururilor repetate, fără un defect real, Klap.ro își rezervă dreptul de a refuză returul. Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit, împreună cu accesoriile oferite și Produsul sau Bunul oferit cu titlu “CADOU” în cazul în care acesta a existat, prin curier cu opțiune de Livrare cu verificare colet. Asigurați-vă că produsul nu este protejat de parole setate și că ați șters eventualele conturi pe care le-ați definit, astfel încât produsul să nu conțină nici o dată cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software. Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnezi pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat în Site, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Returul accesoriilor: foliile pentru telefoane – pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite); căști telefon – în cazul în care au fost desigilate și testate de către Cumpărător, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru că returul să fie acceptat; baterii, acumulatori și încărcătoare – pot fi returnate doar dacă sunt sigilate. Cardurile cadou – nu pot fi returnate.
În cazul în care produsul și/sau accesoriul returnat, în termenul de retur, este defect și există suspiciuni că defectul nu a existat la momentul achiziției produsului, Klap.ro își rezervă dreptul de a face investigații suplimentare. În termen de 3 zile de la returnare va stabili dacă returul poate fi acceptat împreună cu returnarea banilor, sau defectul a fost provocat de către cumpărător, situație în care returul va fi refuzat, sau cumpărătorul va trebui să achite contravaloarea reparațiilor ce presupun aducerea produsului la starea inițială din momentul vânzării.
Profesioniștii, însemnând orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care întră sub incidența ordonanței de urgență nr 34/2014, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele sau pe seama acesteia, nu beneficiază de dreptul de retur în 30 zile.
IV. Politica de vânzare online Klap.ro
Toate tarifele aferente Bunurilor/Produselor și/sau Serviciilor prezentate pe Site-ul www.klap.ro sunt exprimate în lei (RON) și includ sau nu cota T.V.A. (19%). În condițiile prevăzute de lege, prețurile Produselor prezentate pe Site includ Taxa de timbru verde. Produsele prezentate pe Site sunt disponibile în limita stocului disponibil, în momentul plasării Comenzii.
Dacă decideți să puneți la vânzare un dispozitiv prin intermediul Site-ului www.klap.ro, în urmă parcurgerii formularului de evaluare sau ulterior scanării codului QR din site, pe e-mail sau pe telefon veți primi o informare cu privire la oferta estimativă de preț, o estimare cu privire la suma de bani pe care o puteți obține. Trebuie să aveți în vedere că oferta estimată de preț include un comisionul Klap.ro, perceput pentru procesul de vânzare și verificare tehnică și estetică și nu creează o obligație contractuală între Klap.ro și Utilizator.
În urmă ofertei estimată de preț Utilizatorul poate opta pentru trimiterea dispozitivul dumneavoastră pentru a fi verificat și evaluat de către Klap.ro, prin intermediul unuia din partenerii noștri (ex. servicii de curierat), potrivit informațiilor furnizate în Site-ul nostru. Oferta estimată de preț poate fi ajustată, după verificarea tehnică și estetică făcută de Klap.ro și va fi comunicată Utilizatorului.
Pentru a finaliza procesul de vânzare și pentru a beneficia de serviciile Klap.ro este necesar să alegeți metodă de vânzare, să ajungă dispozitivul dumneavoastră la sediul Klap.ro și să va creați un cont pe www.klap.ro, unde o să fie necesar să ne furnizați numele complet, o adresa de e-mail, un număr de telefon, IMEI-ul dispozitivului pe care urmează să îl expediați către Klap.ro, adresa de unde se poate ridică dispozitivul pentru verificarea tehnică și estetică. Metodele de vânzare le veți găsi la finalul procesului de evaluare în Site: vânzare rapidă sau vânzare extinsă. Puteți trimite gratuit dispozitivul prin intermediul partenerilor de curierat Klap.ro sau printr-un curier agreat de dumneavoastră la adresa Klap.ro pe care o găsiți pe Site. Trebuie să aveți în vedere ștergerea tuturor datelor personale existente în Dispozitive, indiferent de metodă aleasă (personal sau prin curier), înainte de expedierea/ livrarea acestuia și și deblocarea acestora (resetare la setările din fabrică./ restore to factory settings). Nu trebuie să trimiteți accesoriile împreună cu dispozitivul dumneavoastră, accesorii precum încărcător, cabluri de date, căști, husă, folie de protecție, cutia originală, certificatul de garanție, instrucțiuni de utilizare, manual al dispozitivului, deoarece acestea nu influențează Oferta de preț în urmă Procesului de verificare tehnică. În astfel de cazuri accesorii sunt distruse și reciclate deoarece este imposibilă depozitarea și evidențierea acestora intern. Klap.ro nu va fi ținut responsabil pentru niciun fel de pierdere sau prejudiciu, direct sau indirect, că urmare a distrugerii și reciclării accesoriilor iar prin acceptarea Termenilor și Condițiilor declarați că nu veți solicită, în niciun fel, restituirea accesoriile sau a ambalajului original expediate de dumneavoastră, înlocuirea acestora sau contravaloarea acestora – o suma de bani, indiferent dacă procesul de vânzare se finalizează prin Klap.ro.
În cazul în care se finalizează cu succes Vânzare rapidă sau Vânzare extinsă o să fie necesar să ne comunicați datele necesare pentru a va vira banii precum contul IBAN, adresa poștală și alte detalii suplimentare, dacă este cazul, în funcție de reglementările de la momentul respectiv și de opțiunea pe care o alegi pentru virarea sumei). În lipsa unei ștergeri complete a informațiilor din dispozitivele dumneavoastră Klap.ro vă va înapoia produsele deoarece Procesul de verificare tehnică nu se va putea efectua.
Verificarea dispozitivelor se va face de către echipa tehnică Klap.ro sau de un partener agreat Klap.ro, care va evalua dispozitivele din punct de vedere tehnic și estetic. În cazul în tehnicienii identifica defecte pe care nu le-ați sesizat dumneavoastră, veți fi informat despre defectele descoperite de tehnicieni și dumneavoastră veți decide dacă sunteți de acord cu costurile reparațiilor în vederea recondiționării dispozitivelor și doriți să continuați cu procesul de vânzare/ recondiționare prin Klap.ro. Contravaloarea reparațiilor se va scădea din suma finală prezentată pentru vânzarea dispozitivelor. În cazul în care nu doriți să continuați procesul de vânzare și/sau recondiționare prin Klap.ro dispozitivele va vor fi returnate. În anumite cazuri este necesar să desfacem dispozitivul pentru a fi verific dacă a avut contact cu lichide și dacă are în interior circuitele oxidate sau alte disfuncționalități tehnice. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor ne comunicați acordul dumneavoastră pentru acest procedeu, cu mențiunea că Klap.ro se obligă să asambleze la loc dispozitivele, fără alte operațiuni sau înlocuiri de componente.
Vă rugăm să aveți în vedere că procedura Klap.ro de verificare implică și verificarea din punct de vedere al IMEI-ului dispozitivului dumneavoastră sau a altui identificator unic care permite identificarea sau semnalarea unui furat, unui blocaj sau a unei pierderi pe dispozitivul respective.
În situația în care în urmă verificărilor constatăm că respectivul dispozitiv este trecut într-o bază de date/ lista neagră Klap.ro își rezervă dreptul de: (i) a solicită de la dumneavoastră întreaga sumă plătită către dumneavoastră, inclusiv cu acoperirea integrală a altor prejudicii, (îi) a nu va vira suma solicitată dacă transferul sumei nu a avut loc, iar dispozitivul va fi introdus în baza de date/ lista neagră IMEI. În ambele cazuri, Klap.ro se obligă să alerteze autoritățile și organele competențe și va transmite toate datele dumneavoastră de identificare pentru că aceștia să poată soluționa cazul. Klap.ro își rezervăm dreptul de a modifică oricând criteriile de verificare, asupra cărora va vom informa în timp util. Aceste modificări nu vor afecta bunurile care sunt listate deja pe Site spre a fi vândute.
Klap.ro își rezervă dreptul de a decide ce dispozitive vor fi listate în Site pentru a fi vândute. Dacă trimiteți un dispozitiv la Klap.ro spre verificarea tehnică în vederea vânzării nu înseamnă că dispozitivul respective va fi listat în Site, iar Klap.ro nu își asumă nicio obligație contractuală de a vinde dispozitivul respectiv.
După finalizarea Procesului de verificare tehnică, Vânzătorul/ Clientul va primi un ticket de recepție, ce include o ofertă de preț finală (”Oferta de Preț”), în funcție de constatările tehnicienilor Klap.ro și care va include și Comisionul Klap.ro pentru Vânzare, conform reglementărilor legale. Prețul ofertei poate fi același, mai mic sau mai mare decât cel inițial oferit în cadrul ofertei de preț estimativă. Vânzătorul va fi informat despre oferta finală de preț prin intermediul Contului, via e-mail, SMS, urmând ca în termen de 5 zile să ne comunicați dacă acceptați sau nu oferta de preț propusă de Klap.ro.
Vă rugăm să citiți cu atenție toate informațiile pe care le primiți în Contul dumneavoastră creat în Site pe tot parcursul procesului de Vânzare, deoarece dumneavoastră sunteți răspunzător pentru răspunsurile furnizate.
În cazul în care Oferta de preț nu este acceptată de către dumneavoastră în termenul de 5 zile va vom trimite dispozitivul înapoi, conform acestor Termeni și Condiții. Doar după acceptarea ofertei Klap.ro în calitate de Vânzător, vom întră într-o relație contractuală. În cazul în care nu acceptați oferta Klap.ro sau nu ne comunicați un răspuns în termenul comunicat mai sus, aveți posibilitatea de a reintră în posesia dispozitivului fie prin intermediul partenerului nostru care furnizează servicii de curierat sau prin altă modalitate agreată cu dumneavoastră. Este important să rețineți, că pentru a va returna dispozitivul este necesar să ne comunicați adresa de returnare.
Neavând o adresa comunicată și confirmată cu dumneavoastră Klap.ro nu va putea expedia dispozitivul. Klap.ro va notifica Clientul (via e-mail și/sau SMS) cu privire la returnarea dispozitivului într-un interval de 90 zile pentru a confirmă adresa de returnare. În cazul în care dumneavoastră nu furnizați o adresa de returnare în decurs de 90 zile, Klap.ro își rezervă dreptul de a distruge dispozitivul respectiv sau de a-l folosi pentru piese de schimb, fără a fi obligații la plata vreunei despăgubiri față de dumneavoastră, în calitate de Client. Pentru acest lucru, sunteți de acord în mod expres că după trecerea termenului anterior menționat, Klap.ro poate să recicleze sau să distrugă bunul respectiv, fără că Klap.ro să poată fi tras la răspundere, culpă fiind în totalitate în sarcina dumneavoastră că Vânzător/Client.
Klap.ro garantează că dispozitivul dumneavoastră va fi înapoiat în aceeași stare în care l-a primit spre verificare. În cazul în care considerați că dispozitivul dumneavoastră este într-o condiție estetică diferită va rugăm să ne semnalați acest lucru de la momentul primirii coletului. Fără această sesizare la momentul deschiderii coletului va pierdeți dreptul de a semnala sau solicită eventuale prejudicii, motiv pentru care va rugăm să verificați coletul la momentul returnării deoarece o asemenea mențiune ulterior recepționării nu se va lua în considerare. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor ne comunicați acordul dumneavoastră privind această clauză.
V. Vânzare rapidă și vânzare extinsă
În cazul anumitor dispozitive, Klap.ro va putea să facă o ofertă de tipul “Vânzare rapidă”, prin care va comunicăm un preț și va putem cumpărăm telefonul, urmând că riscul de revânzare și depreciere să fie la Klap.ro. Dacă sunteți de acord cu oferta “Vânzare rapidă”, veți primi suma comunicată în cadrul ofertei în maxim 2 zile lucrătoare de la momentul finalizării verificării tehnice, fără să mai aștepți până ce telefonul dumneavoastră se va vinde pe site-ul Klap.ro. Oferta de tipul “Vânzare rapidă” va fi mai mică decât Oferta de Preț descrisă mai sus, dar mai rapidă. Toate celelalte dispozițîi ale Termenilor și condițiilor se aplică în continuare.
În cazul în care optați pentru oferta de tip “Vânzare extinsă” câștigul dumneavoastră va fi mai mare însă este condiționat de un timp de așteptare de până la 20 zile. Dacă optați pentru această oferta dispozitivul dumneavoastră va fi publicat pe Site sub formă de Produs (”Produsul”), alături de o descriere a acestuia, care include și specificațiile tehnice identificate de tehnicienii noștri. Klap.ro nu poate garanta că un dispozitiv pus la vânzare se va vinde într-un anumit termen. Este posibil că anumite dispozitive să fie vândute într-un termen mai scurt, de 5 – 7 zile, însă există și situații în care vânzarea să dureze chiar mai mult și de 20 zile. În cazul unei astfel de vânzări normale (adică nu cea de tip Vânzare rapidă), ce atinge termenul de 20 zile iar dispozitivul nu a fost cumpărat prin intermediul Site-ului, va oferim posibilități precum: (i) va facem o Oferta de Preț Klap.ro valabilă la momentul respectiv, (îi) păstrăm dispozitivul listat în site pentru încă 20 zile sau (iii) va returnăm dispozitivul înapoi (aici se vor aplică dispozițiile privind returnarea Produselor), decizia fiind în totalitate a dumneavoastră. În cazul în care dispozitivul dumneavoastră postat va fi vândut, veți primi o notificare în acest sens, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție de Klap.ro. Ulterior finalizării vânzării (ceea ce implică încasarea efectivă a Prețului de către Klap.ro și livrarea Produsului către Cumpărător), va transferăm suma aferentă Comenzii (“Prețul Vânzării”), din care se va reține comisionul Klap.ro pentru respectivă Vânzare, conform reglementărilor privind consignația (”Comisionul Klap.ro”). Pentru claritate, Prețul Vânzării se va calcula după cum urmează: Prețul la care dispozitivul dumneavoastră s-a vândut în Site – Comisionul Klap.ro = Prețul Vânzării pentru dispozitivul dumneavoastră. Va rugăm să aveți în vedere că există riscul că Prețul la care se va vinde produsul în cazul ofertei de tip “Vânzare extinsă ”să fie diferit față de Prețul Vânzării pe care vi l-am comunicat anterior, din motive independente de Klap.ro precum depreciere, model învechit, etc., și nu va influența Comisionul Klap.ro. Prețul Vânzării va fi transferat către dumneavoastră într-un termen de maxim 3 zile lucrătoare, cât timp ne furnizați datele corecte și complete în vederea efectuării transferului. Nu acceptăm alte conturi bancare decât ale titularului de cont. În momentul în care ne-ați trimis datele bancare, va asumați răspunderea pentru acuratețea informațiilor. Klap.ro nu este responsabil pentru orice alte erori care pot duce la nevirarea banilor către dumneavoastră (spre exemplu, indicarea unui cont IBAN greșit sau al altei persoane).
Klap.ro nu este responsabil pentru niciun fel de întârziere cauzată de instituțiile financiar-bancare, inclusiv termene de plată stabilită de către acestea.
Sunteți singurul și în mod direct responsabil pentru informațiile furnizate în Site! Nu acceptăm alte conturi bancare decât ale titularului de cont. În momentul în care ne-ați trimis datele bancare, va asumați răspunderea pentru acuratețea informațiilor. Klap.ro nu este responsabil pentru orice alte erori care pot duce la nevirarea banilor către dumneavoastră (spre exemplu, indicarea unui cont IBAN greșit sau al altei persoane).
Transferul riscurilor asupra pieirii sau alterării dispozitivului dumneavoastră revine în sarcina Klap.ro doar în momentul în care acesta ne este predat de către curier sau este livrat de dumneavoastră personal. Suportarea riscurilor de către Klap.ro încetează în momentul în care va vom înapoia dispozitivul, indiferent de motiv. În perioada în care bunul se află în tranzit la unul din partenerii noștri de curierat, răspunderea asupra bunului aparține acestora – orice problemă s-ar putea ivi cu privire la pieirea, integritatea sau prejudicii aduse bunului în perioada în care se află în tranzit este exclusiv răspunderea prestatorilor de servicii de curierat, Klap.ro fiind complet exonerat de răspundere..
Transferul proprietății asupra dispozitivului se va face la momentul în care va plătim suma de bani descrisă în oferta Vânzare rapidă, dacă alegeți această modalitate de vânzare. În cazul în care alegeți oferta Vânzare extinsă dumneavoastră veți rămâne tot timpul proprietar asupra bunului pe care ni-l încredințați, inclusiv în momentul în care este pus la Vânzare sub formă de Produs pe Site și până în momentul în care se finalizează cu succes o Comandă prin intermediul Site-ului www.klap.ro . În cazul vânzării extinse, în baza Termenilor și Condițiilor acceptate, dumneavoastră împuterniciți Klap.ro să vândă dispozitivul în numele și pe seama dumneavoastră către Cumpărătorul identificat prin intermediul site-ului www.klap.ro
VI. Politica de cumpărare produse de pe Klap.ro
Klap.ro verifică toate produsele, estetic și tehnic, și le recondiționează înainte de listarea în site și face tot posibilul pentru a va oferi toate detaliile și caracteristicile reale astfel încât dumneavoastră să faceți alegerea corectă deoarece este important că Produsele să corespundă așteptărilor dumneavoastră.
Dispozitivele listate pe www.klap.ro sunt second-hand și recondiționate (produse care au fost utilizate, verificate, curățate, șterse, iar din punct de vedere tehnic sunt optime de funcționare în conformitate cu prevederile și specificațiile oferite de producători și care pot prezența anumite imperfecțiuni de ordin estetic) din categoria telefoanelor mobile și accesorii pentru dispozitivele respective.
Accesul pentru plasarea unei Comenzi este permis oricărui Utilizator care acționează că un potențial Cumpărător cu un scop legitim și care are intenția de a achiziționa prin intermediul Klap.ro unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiții. Prin Cumpărător înțelegem orice persoană juridică sau fizică care are: (a) minim 16 ani sau (b) minim 14 ani, care au primit autorizarea din partea unui părinte/tutore/reprezentant legal pentru a putea accesa Site-ul Klap.ro. În cazul în care ați autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul Klap.ro, sunteți direct răspunzător de întregul comportament al acestuia pe Site Klap.ro, inclusiv orice acțiune pe care minorul o poate întreprinde. Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să prejudicieze Klap.ro în orice fel sau Partenerii Klap.ro (prin ”Partenerii” înțelegem persoane din același grup din care face parte Klap.ro sau persoanele cu care Klap.ro are o relație de colaborare).
Klap.ro își rezervă dreptul de a refuză accesul la o parte sau la toate funcțiile Site-ului și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia Klap.ro rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea Utilizatorului, dacă acesta are un comportament care poate prejudicia interesele Klap.ro sau ale Partenerilor săi, sau dacă utilizează în mod abuziv Site-ul.
Prin utilizarea Site-ului Klap.ro și, după caz, înregistrarea unei Comenzi, acceptați și sunteți de acord cu formă de comunicare la distanță agreată de Klap.ro, telefonic sau prin e-mail.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligație din partea Klap.ro, acestea având exclusiv rol de prezentare și informare.
În cazul în care prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile tehnice și/sau estetice ale Produselor au fost afișate eronat în Site, din orice motiv, și dumneavoastră în calitate de Utilizatorul ați plasat o Comandă, va vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare. În Site vor fi prezentate informații despre Produse și/sau promoții pe care Klap.ro le are în derulare, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Trebuie să aveți în vedere că vor putea există situații în care Klap.ro nu va putea afișa stocul sau să actualizăm datele în timp real, dar Utilizatorul va fi informat în totdeauna înainte de confirmarea Comenzii, urmând că acesta să decidă dacă este de acord și acceptă sau nu noile condiții sau limitării ale Comenzii.
Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoții sau campanii de orice tip se vor supune și termenilor și condițiilor aplicabile respectivei campanii sau promoții, pe care Klap.ro le va aduce la cunoștință Utilizatorilor/ Clienților în Site.
Orice promoții Klap.ro valabile în Site vor avea o durata menționată, și în cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor respective, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor disponibile.
Clientul va primi prin e-mail o notificare, după plasarea unei Comenzii, cu privire la preluarea respectivei Comenzi. Această notificare are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către Klap.ro. Orice Comandă se consideră acceptată de către Klap.ro cel mai târziu odată cu livrarea, respectiv furnizarea, Produselor comandate de Utilizator în Site. În cazul în care Utilizatorul a efectuat Plata pentru o Comandă și nu poate fi acceptată și onorată de Klap.ro, pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse, o actualizare eronată a stocului din site, dublarea comenzilor pentru același produs, etc.), sumele transferate vor fi rambursate Utilizatorului. Orice modificare care intervine asupra unei comenzi va fi comunicată Utilizatorii, urmând că aceștia să accepte sau să refuze modificările Comenzilor. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu modificările intervenite, Comandă se consideră anulată, iar Klap.ro cât și Utilizator vor fi repuși în situația anterioară emiterii Comenzii, inclusiv prin rambursarea de către Klap.ro a oricăror sume încasate, dacă este cazul, și fără a există o răspundere din partea Klap.ro față de Utilizator.
În cazul în care Comandă este acceptată, Contractul se consideră încheiat între Klap.ro și Utilizator în momentul în care Utilizatorul primește o confirmare de expediere (prin apel telefonic/SMS/e-mail sau alt mod) a Produselor comandate.
Din Contractul fac parte acest document împreună cu toate celelalte documente la care Klap.ro face referire, precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre Klap.ro și Client, cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic.
Utilizatorul poate contacta Klap.ro telefonic și/sau via e-mail și/sau prin intermediul Contului de Client, pentru orice nelămurire sau probleme în legătură cu Comandă, inclusiv pentru a identifica și corectă eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. Cu toate acestea, în cazul în care Klap.ro nu este informat cu privire la aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii prestării Serviciilor, modificările ulterioare nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea Klap.ro și care sunt valabile din punct de vedere legal.
VII. Politica Klap.ro privind plasarea comenzilor
Comenzile se pot face exclusive pe Site și pot fi formate din unul sau mai multe Produse, cu sau fără înregistrarea unui cont în prealabil, prin adăugarea Produselor în coșul de cumpărături, Prin crearea unui Cont veți avea un istoric privind activitatea dumneavoastră în Site: puteți vizualiza comenzile plasate anterioare, facturi fiscale, garanții etc. Trebuie să aveți în vedere că nu puteți finaliza o Comandă fără crearea unui cont, iar comenzile nu pot fi altfel plasate decât prin intermediul Site-ului. Pentru suport sau orice întrebări aveți puteți contacta echipa Klap Suport, atât telefonic cât și pe e-mail, doar în zilele lucrătoare, între orele 9-18. Dumneavoastră puteți să plasat comenzi oricând însă acestea vor fi procesate și/sau verificate de către echipa Klap.ro doar în zilele lucrătoare (comenzile plasate într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală vor fi procesate în ziua lucrătoare imediat următoare). Trebuie să aveți în vedere că adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului. Comandă va fi considerată finalizată prin plata integrală de către Utilizator a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de Klap.ro astfel cum sunt indicate expres pe Site și pe care Utilizatorul le poate consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. În cazul în care Utilizatorul alege plata prin transfer bancar/ordin de plată/internet banking, plata se va consideră a fi primită de către Klap.ro la momentul debitării efective a contului indicat pe factură proformă. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care respectivul Produs există în stocul Klap.ro. Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, Utilizatorul este de acord și confirmă că poate să fie contactat de către Klap.ro, prin orice mijloc disponibil, telefonic, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea Utilizatorului pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea Utilizatorului, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Site la solicitările Klap.ro poate duce la invalidarea Comenzii.
Modalitățile de plata disponibile pentru achiziționarea de pe site sunt următoarele: plata ramburs la livrare, plata online cu cardul (în rate sau integral), plata cu cardul la livrare sau ordin de plata.
VIII. Anularea comenzilor
O comandă plasată de Client poate fi anulată de către Klap.ro, Utilizatorul/ Clientul va fi notificat concomitent sau ulterior. și fără că o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a Klap.ro față de Utilizator, în următoarele cazuri: neacceptarea tranzacției din cauza băncii dumneavoastră, în cazul plății efectuate online; nevalidarea sau invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri cu care Klap.ro colaborează pe motivul fondurilor insuficiente și/sau din alte motive, conform politicii procesatorului, în cazul plății online; nerespectarea termenului de plata indicat în factura proforma și finalizarea plății la o dată ulterioară termenului scadent, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking; date incomplete sau incorecte furnizate de dumneavoastră la momentul accesării site-ului; lipsa unui răspuns din partea dumneavoastră în urmă contactării de către Klap.ro în vederea confirmării comenzii; în cazul în care prin accesarea Site-ului și plasarea Comenzii Utilizatorul urmărește un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii lui Klap.ro sau Partenerilor săi; nerespectarea sau neacceptarea oricăror termenii și condiții din prezentul document. În cazul în care o Comandă este anulată de către Klap.ro, după efectuarea Plății de către Utilizator, Klap.ro va rambursa suma de bani aferentă Produsului respectiv, cu excepția eventualelor comisioane bancare, care sunt în sarcina Utilizatorului.
IX. Livrarea comenzilor
Klap.ro face tot posibilul că livrarea produselor comandate să se facă în termenul comunicat înainte de finalizarea unei Comenzi pe site. Termenul de livrare este unul orientativ, bazat pe comenzile anterioare din zonele respective și poate suferi modificări. Orice modificare cu privire la întârziere unui livrări va fi comunicată, via e-mail și/ sau telefonic, în prealabil Clientul. Klap.ro nu răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor apărute din motive neimputabile de acesta sau din culpă unui transportator (i.e., curier, poștă etc.). Livrarea produselor se va face gratuit sau contra-cost, conform informațiilor disponibile în site la momentul plasării/ finalizării comenzii.
Klap.ro va putea subcontracta un terț pentru a livra Produsele ce fac obiectul Comenzii iar Utilizatorul va fi informat asupra curierului care se va ocupă de transport la momentul finalizării Comenzii în Site, Livrarea se efectuează prin intermediul unei firme de curierat, iar termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare din momentul inițierii comenzii.
Klap.ro nu răspunde pentru pagubele produse de acest terț pe perioada livrării bunurilor respective, însă va depune toate eforturile pentru a remedia situația în cazului unui eveniment neplăcut.
Produsul va fi livrat către Client, în calitate de Cumpărător și titular al Comenzii. În cazul în care o altă persoană va primi coletul dumneavoastră trebuie să ne înștiințați în prealabil, pentru a face modificările necesare și/sau a informa firma de curier. Klap.ro nu răspundem pentru prejudiciile sau situațiile neplăcute care pot apărea din cauză că o altă persoană decât Cumpărătorul sau indicată în mod expres de către acesta a recepționat și/sau preluat coletul/ produsul comandat. Partenerul nostru va încerca livrarea coletului de 3 ori – dacă în toate aceste încercări coletul/ produsul nu a reușit să fie recepționat de către dumneavoastră, partenerul va returna coletul către expeditor. Klap.ro își rezervăm dreptul de a restricționa accesul în Site pentru a plasa o nouă Comandă prin intermediul Site-ului, în cazul în care una din comenzile dumneavoastră nu a fost recepționată și/sau nu ați luat legătură cu curierul în acest sens.
Klap.ro își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze orice livrare a Produselor comandate dacă această nu poate fi onorată din motive independente de Klap.ro, care includ, dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundațîi, epidemii, greve etc.
X. Prețul produselor facturate. Plăți
Prețurile Produselor și Serviciilor listate pe Site sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și includ sau nu cota T.V.A. (19%) conform legislației în vigoare. Orice taxe de transport sau livrare nu sunt incluse, cu excepția cazului în care este afișat în mod expres acest lucru la momentul finalizării Comenzii. Prețurile valabile pentru Produsele și Serviciile sunt cele afișate pe Site sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi.
Klap.ro va putea actualiza în orice moment prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.
Pentru acele Produse și Servicii pentru care nu sunt indicate prețurile și, după caz, toate costurile suplimentare de transport, ambalare, verificare, evaluare sau livrare, dacă vor fi aplicabile, Klap.ro va pune la dispoziție un calculator de preț sau va contacta Clientul cu privire la acestea prin e-mail și/sau telefonic sau prin intermediul Contului creat pe Site.
Pentru toate produsele și serviciile achiziționate/livrate Klap.ro emite factură și o transmite în format electronic, pe e-mail și/sau în contul de Client din Site. Datoria Clientului este să furnizeze toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de către Klap.ro și să acorde o atenție sporită atunci când introduce datele, pentru că Klap.ro nu va putea modifică datele din facturile proforme/fiscale emise. În cazul Plății prin transfer bancar, se va emite inițial o factură proformă, urmând că după debitarea contului, cu suma aferentă înscrisă pe factură proforma, Klap.ro să emită factură fiscală.
Conform legislației în vigoare din România, atunci când plata cu cardul bancar este acceptată, Klap.ro nu va solicită plăți suplimentare. În cazul plăților online, Klap.ro nu este și nu poate fi ținut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client în plus față de prețul Produsului achiziționat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda Lei (RON) în care se efectuează vânzarea.
XI. Transferul riscului și proprietății asupra produselor
Klap.ro apelează a terțe persoane pentru a efectua Livrarea (precum servicii de curierat, servicii poștale sau terți), astfel riscul va fi transferat către Client în momentul livrării Produselor de către acel transportator, fără a aduce atingere drepturilor pe care Clientul le are față de el (spre exemplu, când transportatorul deteriorează Produsele). Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după ce plata a fost efectuată, în locația de livrare indicată în Comandă de către Client. Livrarea se va consideră efectuată prin semnarea de către Client a documentului de transport furnizat de curier sau pe un alt document de livrare, dacă va fi cazul. Din momentul în care s-a transferat riscul asupra Clientului, Klap.ro nu va mai avem niciun fel de răspundere cu privire la eventualele probleme care apar, orice dispută sau prejudiciu suferit de Client fiind în sarcina acestuia, cu excepția cazului în care Clientul beneficiază de dreptul de garanție comercială de 12 luni oferit de Klap.ro sau a optat pentru o asigurare a Produsului.
XII. Returul. Dreptul de retragere din contract al Clientului
Clientul are dreptul de a denunța unilateral Contractul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere și fără a suportă alte costuri în afară celor stabilite de lege. Dreptul de retragere expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la: (i) dată încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au că obiect prestări de servicii; (îi) ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul și care este indicat de Client, intră în posesia fizică a Produselor, sau (iii) în cazul în care Clientul face o singură Comandă pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul și care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs; (iv) în cazul livrării unui Produs care constă în mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul și care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese; (v) în cazul Contractelor pentru livrarea periodică de Produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul și care este indicat de Client, intră în posesia fizică a primului Produs.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, Utilizatorul trebuie să informeze Klap.ro cu privire la decizia de retragere din Contract. Acest lucru se poate face prin intermediul formularului de retur pus la dispoziție prin intermediul Site-ului, unde va găsi toate detaliile aferente returului.
Prin accesarea formularului de retur totul se va face în mod automat, iar un curier partener Klap.ro va înregistra solicitarea și se va prezența la adresă indicate de dumneavoastră pentru a prelua dispozitivul pe care doriți să îl returnați.
Cererile de retur care nu sunt transmise prin intermediul Site-ului, nu vor fi luate în considerare! Klap.ro nu este răspunzător pentru niciun fel de prejudiciu sau cost suplimentar pe care Clientul îl suportă dacă nu respectă pașii descriși în Site sau furnizează informații eronate pentru retur. Pentru orice informații cu privire la retur puteți contactat echipa Klap Suport.
Clientul, poate exercită dreptul de retrage și prin intermediul e-mailului ori a formularului de contact, însă doar în cazul în care formularul de retur nu este funcțional în Site din culpă Klap.ro. În acest caz Klap.ro va pune Utilizatorului un model de formular de retur în vederea completării. Exercitarea de către Client a dreptului de retragere pune capăt obligațiilor Clientului și Klap.ro, după caz: (i) de a execută Contractul; (îi) de a încheia un Contract, în cazul în care Clientul a efectuat o Comandă. Cu excepţia cazului în care Klap.ro s-a oferit să recupereze Produsele, Clientul returnează Produsele sau le înmânează Klap.ro sau unei persoane autorizate de această să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată la care Clientul a comunicat către Klap.ro decizia să de a se retrage din Contract. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise de Client către Klap.ro înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile calendaristice menționate. Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu excepția cazului în care Klap.ro acceptă să suporte acele costuri și informează despre asta Clientul.
Klap.ro va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la dată la care este informat în legătură cu decizia Clientului de a se retrage din Contract. Clientul trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte privind produsele returnate către Klap.ro: (i) produsele returnate trebuie să fie deblocate, neparolate, libere de orice fel de sarcini, parole, amprente, coduri PIN, coduri de securitate sau orice alte mecanism de blocaj; să fie libere de orice fel de date personale sau orice alte fișiere; să fie returnate conform setărilor din fabricație (reset to factory settings). În cazul în care Produsul returnat este blocat cu parole de acces (cont de google, icloud etc.), Klap.ro nu va putea procesa plata sumei de bani aferentă returului până în momentul în care Clientul va șterge (de la distanță, acolo unde este posibil), informațiile aferente acelor conturi și orice fel de alte date, personale sau nu, care există pe dispozitiv; (îi) sumele achitate aferente produselor returnate nu vor fi rambursate către Client dacă acestea au suferit intervenții (autorizate sau nu) în alte locații decât cele indicate în mod expres de către Klap.ro sau au fost desfăcute de către Client sau de alte persoane, indiferent că acestea au fost sau nu service-uri autorizate. Rambursarea sumelor se efectuează prin intermediul unui cont bancar (IBAN) comunicat de Client, acesta din urmă neputând opta pentru o altă modalitate de rambursare, cu excepția cazului în care Klap.ro îi pune la dispoziție în mod expres această posibilitate. Sumele nu pot fi rambursate prin mandat poștal, numerar sau altă modalitate, dacă Klap.ro nu îi pune la dispoziție în mod expres această posibilitate Clientului. Klap.ro poate rambursarea sumele doar după ce recepționează Produselor care au făcut obiectul Contractului sau după ce primește dovadă din partea Clientului conform căreia acesta a trimis Produsele către Klap.ro, luându-se în considerare dată cea mai apropiată.
Conform legislației în vigoare aplicabilă contractelor încheiate la distanță, dreptul de retragere nu se asigură în cazul:
(i) contractelor de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea complete a Contractului de către Klap.ro;
(ii) furnizării de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
(iii) furnizării de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expiră rapid;
(iv) furnizării de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client;
(v) furnizării de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
(vi) contractelor în legătură cu care Clientul a solicitat în mod special că Klap.ro să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgențe de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Klap.ro prestează alte servicii în afară celor solicitate în mod expres de Client sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de recondiționare sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
(vii) produselor/serviciilor pentru care nu este posibilă returnarea produselor conform legislației în vigoare (spre ex.: bilete la evenimente, produse alimentare, produse cosmetic, vouchere cadou, etc.);
(viii) livrării și achiziționării Produselor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care Klap.ro decide să acorde această facilitate.
Având în vedere dispozițiile generale menționate anterior, Klap.ro nu asigură dreptul de retragere al Cumpărătorului – Consumator în următoarele cazuri: (i) pentru Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, imersie lichidă inclusiv expunerea la vapori de apă (nesemnalate că și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate; (îi) produse al căror software a fost modificat (spre ex.: jailbreak, root, instalare software neautorizat etc.) într-o formă sau altă – Klap.ro își rezervă dreptul să refuze rambursarea sumelor aferente dreptului de retragere dacă se constată, în urmă verificărilor tehnice, că Produsul a fost alterat din punct de vedere a software-ului, chiar dacă este readus la starea inițială de către Cumpărător anterior exercitării dreptului de retragere și transmiterii Produsului; (iii) în cazul foliilor de protecție, returul acestora se acceptă doar dacă sunt sigilate.
În momentul primirii Produsului că urmare a exercitării dreptului de retragere, Klap.ro va proceda la verificarea tehnică și estetică a acestuia. Conform legislației, Cumpărătorul-Consumator are dreptul la rambursarea sumelor dacă Produsele sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite, cu toate accesoriile și prezintă un grad de uzură normală, conform unei utilizări standard. Orice abatere și lipsuri de la acestea vor fi avute în vedere de Klap.ro pentru diminuarea sumei ce urmează a fi rambursată, suma fiind stabilită luând în considerare costurile suportate de Klap.ro pentru a readuce Produsul în starea inițială, așa cum a fost predat Cumpărătorului-Consumator. Suma ce urmează a fi rambursată îi va fi comunicată Cumpărătorului – Consumator doar după efectuarea inspecției. În cazul în care Cumpărătorul-Consumator nu este de acord cu această sumă sau în cazul în care, că urmare a efectuării inspecției, Klap.ro constată că Produsul nu mai poate fi readus în starea inițială (indiferent dacă această operațiune presupune sau nu costuri rezonabile), Klap.ro va oferi Cumpărătorului-consumator posibilitatea de a i se returna Produsul, pe cheltuiala acestuia din urmă.
XIII. Formular de contact. Newsletter – comunicări comerciale
Prin completarea integrală a formularului de contact, disponibil pe Site, și trimiterea acestuia, Utilizatorul și/sau Clientul permit Klap.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil exclusiv în scopul comercial declarat și în vederea realizării acestui scop, inclusiv prin accesarea mijloacelor electronice, respectiv poșta electronică e-mail și/sau SMS. Accesarea Site-ului Klap.ro, folosirea informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate Klap.ro se realizează electronic, telefonic sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului și/sau Clientului. Astfel, Klap.ro, va obține acordul prealabil al Utilizatorului și/ sau Clientului pentru primirea informațiilor și sau a notificărilor din partea Klap.ro în format electronic și / sau telefonic, incluzând și comunicări prin e-mail, SMS sau prin anunțuri pe Site.
Klap.ro își rezervă dreptul de a nu răspunde solicitărilor de orice natură, care nu au legătura cu produsele și serviciile prezente pe Site sau cu un Contract încheiat cu un Utilizator sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS etc).
În momentul în care vă creați Cont pe Site sau accesați serviciile sau produsele, Klap.ro vă solicită acordul prealabil cu privire la primirea de newslettere și/sau alerte din partea Klap.ro și a colaboratorilor și/sau Partenerilor săi să efectueze astfel de comunicări, transmise prin poșta electronică (e-mail, SMS) și/sau telefonic.
Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client sau Utilizatorul înregistrat este liber exprimată, poate fi modificată sau retrasă în orice moment.
Utilizatorul poate oricând să revoce consimţământul privind astfel de comunicări comerciale prin:
a. folosirea legăturii special destinate din cadrul Conținutului, prin accesarea link-ului dedicate de “dezabonare”, oricăror newslettere și/ sau alerte primite;
b. apelând Klap Suport, atât telefonic cât și pe e-mail – în acest caz, revocarea va produce efecte în cel mult 48 (patruzeci și opt) de ore de la inițierea solicitării, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă.
c. bifarea opțiunii de retragere a consimţământului în secţiunea dedicată de pe Platformă.
Datele preluate de la un Utilizator și/sau Client în scopul expedierii newslettere-lor și / sau alertelor, pot fi folosite de către Klap.ro în limitele Politicii de confidențialitate și a acordului prealabil exprimat de către acesta.
Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor nu implică renunțarea la acceptul acordat în general pentru prevederile Termenilor și Condițiilor Klap.ro.
Klap.ro își rezervă dreptul de a selecționa Utilizatorul și/sau Clientul care și-a exprimat anterior acordul de a primi newsletter și notificări, cât și dreptul de a elimina justificat din baza să de date orice Utilizator, fără nici un angajament ulterior din partea Klap.ro.
Dumneavoastră vă puteți adresa către Klap Suport pentru a primi informații în legătura cu orice decizie și/sau acțiune întreprinsă în sensul prezentului articol.
XIV. Proprietate Intelectuală
Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor și orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse și Servicii deținute sau utilizate de Site, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, logo-uri, imagini statice, imagini dinamice, text și/ sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Klap.ro și după caz, a licențiatorilor Site-ului. Nu vă este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Klap.ro, includerea oricărui conținut în afară Site-ului Klap.ro, modificarea sau afișarea conținutului, în lipsa acordului exprimat în mod expres de către Klap.ro.
Utilizatorul sau Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenție cu privire la conținut și numai cu acordul scris prealabil al Klap.ro va putea copia, transfera și / sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, precum și în relație cu Klap.ro. În cazul în care Klap.ro acordă Utilizatorului sau Clientului sau altui terț interesat, dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care aceștia au sau pot obține acces în urmă acestui acord, dreptul de utilizare se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi sau secțiuni definite în acord, pe perioada existenței acestuia sau a perioadei definite în acord și în limitele acordului. Existența oricărui acord de utilizare încheiat în mod expres de către Klap.ro cu un terț, un Utilizator sau un Client nu reprezintă un angajament Contractual din partea Klap.ro pentru respectivul terț, Utilizator sau Client care obține acces la conținut sau la anumite secțiuni ale Site-ului, în sensul în care Klap.ro are dreptul de a modifică, actualiza sau completă în orice mod și în orice moment conținutul Site-ului sau a secțiunilor acestuia, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
Este strict interzisă utilizarea conținutului Site-ului în alte scopuri decât cele premise de Klap.ro. Încălcarea prezenței secțiuni, oferă dreptul Klap.ro de a întreprinde măsurile legale ce se impun împotriva utilizării nepermise a conținutului site-ului, în vederea reparării eventualelor prejudicii materiale și de imagine aduse Klap.ro.
Postările, recenziile produselor și tot conținutul pe care Clientul îl posteza prin intermediul Site-ului reprezintă responsabilitatea exclusivă a persoanei care a creat un astfel de conținut. Deși Klap.ro nu monitorizează în mod obișnuit conținutul postat de Utilizatori și Clienți, își rezervăm dreptul de a face acest lucru și de a elimina conținutul și postările care încalcă acești Termeni și Condiții (sau legea aplicabilă) despre care Klap.ro este conștient, dar nu va avem nicio obligație de a face acest lucru. Utilizatorul/ Clientul va păstra în condiții de siguranță username-ul și parolă aferente Contului creat pe Site, fiind singurul responsabil în cazul utilizării frauduloase a acestora de către un terț.
Orice altă utilizare, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, republicarea, transmiterea, sau afișarea conținutului acestui Site nu sunt permise fără obținerea consimțământului prealabil scris al Klap.ro.
Tot conținutul Site-ului Klap.ro precum design-ul, textul, grafică, logo-urile, imaginile, clipurile audio, sunt protejate de reglementările privind drepturile de autor și de alte legi în materia proprietății intelectuale în vigoare și reprezintă proprietatea Klap.ro. Klap.ro își rezervă dreptul de a modifică oricând tot conținutul Site-ului precum imaginile, design-ul, textul, grafică, logourile, clipurile audio precum și alte aspecte legate de conținut având caracter de prezentare.
XV. Sesizări, Reclamații
Clientul sau Utilizatorul poate contacta Klap.ro la adresa de e-mail din secțiunea info@klap.ro, la numărul de telefon +40771.222.555 și/sau prin intermediul formularului de mesaj disponibil în Site, în pagină Klap Suport, pentru orice nelămurire, sesizări, reclamații sau probleme, în legătură cu Serviciile și/sau Produsele, inclusiv pentru a identifica și corectă eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor cu caracter personal. Sesizările și reclamațiile astfel recepționate vor fi soluționate de Klap.ro între 1 (unu) – 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.