Cine suntem
Suntem optimiști, ambițioși, talentați, pasionați de tehnologie și deschiși noilor propuneri de business. Dacă ai o sugestie, împărtășește-o cu noi la adresa jobs@klap.ro.
Fiecare obiectiv ambițios realizat ne conferă încredere și ne motivează să depășim bariere în fiecare zi.
Vrei să faci parte din echipa noastră? Te invităm să verifici lista posturilor disponibile în cadrul Klap.
Încă nu ai găsit ceva potrivit cu așteptările și experiență ta? Trimite-ne direct CV-ul tău la adresa jobs@klap.ro sau completează formularul de mai jos. #klapwithus
Posturi disponibile
Candidatul ideal, cu un minim de experienta, are un loc in echipa noastra daca:
– Este pasionat si are cunostinte in electronica SMD, microelectronica;
– Este pasionat de tehnologia smart a zilelor noastre ( telefoane, ceasuri, laptopuri, tablete)
– Are dexteritate : demontare si asamblare telefon / tableta si tinde spre a repara nu strica
– Are atitudine pozitiva, si tinde spre solutii nu spre probleme: Pentru orice problema exista o rezolvare !
– Este punctual, responsabil, sincer, cu spirit de echipa si bine organizat
– Are abilitati in proceduri de service pentru produse electronice (in special telefoane de la cele veterane pana la cele de ultima generatie)
– Are dorinta de autoperfectionare
– Are experienta de junior in domeniu, pe un post similar sau privat (proiecte personale)
– Are studii in domeniu tehnic: scoala profesionala sau absolvent studii superioare
– Este proaspat absolvent, trebuie sa stie sa foloseasca aparatura de baza (letcon, aparat de masura, pistol aer cald, osciloscop, microscop etc)
– Este student, chiar daca nu are experienta trebuie sa aiba cunostinte de electronica si dorinta de a invata
Descrierea pozitiei – Tehnician service GSM
Suntem o echipa noua si entuziasta care si-a pus in gand sa repuna in piata gadgeturi reconditionate, printre care si telefoane de orice generatie. Procesul aceste implica si reconditionarea, astfel ca avem nevoie de tine in echipa noastra pentru a te ocupa de partea tehnica a reconditionarii si sa ne ajuti sa readucem la viata dispozitivele primite ( estimam un flux de 600-800 dispozitive/luna)
Tu vei fi responsabil de :
– Efectuarea diagnozelor, reparațiilor și testarea post reparație a telefoanelor (toate marcile) sosite în service;
– Efectuarea diagnozei corecte și bine documentată asupra dispozitivelor;
– Efectuarea reparatiilor la nivel de placa electronica: probleme alimentare / pornire
– Inlocuirea subansamblelor defecte : display, mufa incarcare, difuzor, touchscreen, port usb, diversi conectori etc
– Efectuarea actualizarii software GSM (resoftari, deblocări);
– Gestionarea documentelor specifice activității de service – întocmirea fișelor de service
NOI iti oferim:
– Pachet salarial competitiv
– Beneficii extra-salariale precum asigurare medicala
– Sansa reala de crestere profesional si economic
– PC si echipamente de lucru performante.
– Un mediu de lucru dinamic si placut: intelegem ca ne petrecem mai mult timp impreuna decat cu orice alt membru al familiei asa ca punem mare accent pe onestitate, pe lucru in echipa si pe dezvoltarea abilitatilor fiecarui membru in parte. Ne place sa fim productivi, sa ne simtim bine lucrand si sa sarbatorim impreuna fiecare obiectiv atins ( si credeti-ne ca avem multe obiective 😊 )
– Departamentul service detine o zona proprie de lucru asa ca poti lucra in liniste “sa iti sufle nimeni in ceafa”
– Program de lucru este de luni pana vineri, in intervalul 9:00 – 18:00, iar biroul in care vei lucra se afla aproape in punctul 0 al Bucurestiului (la 5 minute de statia de metrou Universitate);
Ce trebuie sa stii
Te învățăm noi tot ce trebuie să știi! 😊
De la tine asteptam
– să iți placă să înveți – ne bucurăm dacă o faci cu entuziasm!
– să fii atent la detalii – punem mare accent pe experiența clientului!
– să îți placă să lucrezi într-un mediu dinamic (în condițiile unui volum mare de comenzi și telefoane de procesat);
– să fii absolvent de liceu.
Experiență în inventory management (Operator Depozit / Manipulant Mărfuri) în depozitul altor magazine online este un plus!
Ce trebuie sa faci
– să administrezi comenzile făcute prin intermediul magazinului online;
– să pregătești coletele pentru expediție, începând cu printarea awb-urilor de expediție, identificarea telefoanelor și accesoriilor în depozit, până la pregătirea cutiei;
– să ții gestiunea materialelor pentru comenzi și să plasezi comenzile atunci când sunt pe terminate;
– să organizezi transport cu firmele de transport partenere;
– să facturezi produsele clienților și să emiți acte de livrare conform cerințelor contractuale;
– să urmărești comenzile clienților și finalizarea acestora având grijă să nu depășească termenele de livrare contractate;
– să oferi informații despre produsele disponibile, stocuri;
– să administrezi și să rezolvi situațiile în care apar neconformități.
NOI iti oferim:
– Pachet salarial competitiv;
– Asigurare medicală privată la Regina Maria;
– Șansă reală de creștere profesional și economic;
– Sediu central modern și ușor accesibil (la 5 minute de stația de metrou Universitate);
– Training specializat pe întreg parcursul tău profesional în Klap;
– Zile libere plătite pentru evenimente neașteptate;
– Abonament platforma Bookster;
– Îți asigurăm întregul echipament de lucru și, îți asigurăm subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool!
Te așteptăm cu o echipă unită, într-o atmosferă plăcută în care te vei integra ușor. Știm că acesta este locul unde te poți dezvolta atât profesional, cât și în plan personal.
Hai să ne cunoaștem!
Ce cautam
Ne căutăm noi colegi prietenoși și energici cărora le place:
– să îi ajute pe ceilalți, cu zâmbetul pe buze;
– să fie atenți la micile detalii și să știe că acestea fac diferența;
– să vorbească la telefon și să relaționeze cu usurință;
– să lucreze într-o echipă dinamică și să se implice în toate situațiile;
– să fie pasionați de social media.
Ce trebuie sa faci
– să preiei apelurile/mesajele din chat/mail-urile din partea clienților și să le oferi informații despre serviciile și produsele Klap;
– să înregistrezi solicitările și sesizările formulate de către clienți;
– să efectuezi confirmări ale comenzilor venite în cadrul magazinului online;
– să identifici și să oferi soluții adaptate nevoilor pe care le au clienții Klap.
Ce te va ajuta sa ai succes
– Abilități foarte bune de negociere și comunicare în limba română;
– Cunoștințe de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);
– Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
– Cunoștințe medii de limba engleză;
– Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;
– Capacitate de concentrare și de ascultare activă;
– Dorința de a învața în permanentă lucruri noi, atitudine can do și orientare către performanță;
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj.
Ce oferim:
– Pachet salarial competitiv;
– Asigurare medicală privată la Regina Maria;
– Șansă reală de creștere profesional și economic;
– Sediu central modern și ușor accesibil (la 5 minute de stația de metrou Universitate);
– Training specializat pe întreg parcursul tău profesional în Klap;
– Zile libere plătite pentru evenimente neașteptate;
– Abonament platforma Bookster;
– Îți asigurăm întregul echipament de lucru și, dacă tot ești pasionat de vorbit la telefon, îți asigurăm subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool!
Te așteptăm cu o echipă unită, într-o atmosferă plăcută în care te vei integra ușor. Știm că acesta este locul unde te poți dezvolta atât profesional, cât și în plan personal.
Hai să ne cunoaștem!
Candidatul ideal, cu sau fara experienta, are un loc in echipa noastra daca:
– Este dispus sa invete lucruri noi ;
– Este pasionat de tehnologia smart a zilelor noastre ( telefoane, ceasuri, laptopuri, tablete);
– Este indemanatic, atent la detalii si tinde spre a repara nu strica;
– Ii plac provocarile si mai ales ii place sa faca parte dintr-un mediu dinamic;
– Este in cautarea unui job full-time, de tipul long-term relationship 😉
Descrierea pozitiei – Smartphone tester
Suntem o echipa noua si entuziasta care si-a pus in gand sa repuna in piata gadgeturi reconditionate, printre care si telefoane de orice generatie. Procesul de reconditionare este format din mai multi pasi, unul dintre ei fiind verificarea si evaluarea profesionala prin care ne asiguram ca dispozitivul este 100% functional sau nu, si atfel identificam daca are probleme tehnice si necesita reparatii.
Avem nevoie de tine in echipa noastra pentru a te ocupa de verificarea dispozitivelor si a ne spune ce trebuie reparat si ce nu.
Tu vei fi responsabil de :
– Verificarea tehnica a unui numar de aproximativ 50 de dispozitive pe zi (in functie de volum). Aceasta se realizeaza folosind o aplicatie software, deci nu este nevoie sa ai cunostinte specifice. Daca esti deja pasionat si ai cunostinte, acomodarea va fi super rapida.
– Folosind aplicatia, va trebui sa verifici functii ale telefonului precum: display, porturi, difuzor, camere, autonomie baterie, sistem de operare, GPS, date mobile si Wi-Fi, originea telefonului – IMEI validat. Prin urmare, va fi responsabilitatea ta ca in urma evaluarii sa decizi daca un telefon este 100% functional sau este necesar sa il trimitem la service pentru reparatii complexe
– Incadrarea dispozitivului in categoria corespunzatoare aspectului estetic. Este important ca evaluarea dispozitivului sa fie cat mai precisa intrucat acesta este cartea noastra de vizita in fata clientilor si valideaza calitatea serviciilor noastre.
Oferim ajutor si suport pentru invatarea programului si a procesului, insa contam pe proactivitatea ta astfel incat sa devii independent intr-un timp cat mai scurt!
Noi promitem sa creem un mod de lucru dinamic, astfel ca volumul mare de telefoane de procesat va fi intotdeauna prezent si vei intalnii provocari constant!
Experienta anterioara in reparatii de telefoane sau intr-un service de reparatii telefoane reprezinta un plus!
NOI iti oferim:
– Salariu competitiv si bonusuri in functie de performanta;
– Beneficii extra-salariale precum asigurare medicala la Regina Maria;
– Abonament Bookster, cafea si fructe la birou;
– Subvenții la achiziții de telefoane și alte device-uri cool!
– Sansa reala de crestere profesional si economic;
– PC si echipamente de lucru performante;
– Un mediu de lucru dinamic si placut: intelegem ca ne petrecem mai mult timp impreuna decat cu orice alt membru al familiei asa ca punem mare accent pe onestitate, pe lucru in echipa si pe dezvoltarea abilitatilor fiecarui membru in parte. Ne place sa fim productivi, sa ne simtim bine lucrand si sa sarbatorim impreuna fiecare obiectiv atins ( si credeti-ne ca avem multe obiective 😊 );
Programul de lucru: luni – vineri, in intervalul 9:00 – 18:00
Locatia biroului: Sediu central, modern și ușor accesibil (la 5 minute de stația de metrou Universitate)
"*" indicates required fields